Vår verksamhet utgörs i första hand av uthyrning av konsulter inom bygg inom s.k. Interim lösningar. Interim är engelska och betyder “tillfällig”.
Orsakerna varför ett företag behöver hyra in personal kan vara flera, t.ex. ett tillfälligt “tapp” av ordinarie personal, ökad uppdragsmängd som gjort att man inte hunnit med att anställa, kort uppdragstid, etc.
En interim lösning kan också vara en inkörsport till en tillsvidare anställning.
Nedan är några fördelar med att hyra in en konsult från oss:
En interim konsult är objektiv och kan bidra på sätt som ordinarie personal inte kan/vill.
Kunden kan skräddarsy omfattningen utifrån sina egna behov och/eller förlänga/utöka uppdraget.
Kunden har någon från utsidan att bolla idéer och problem med.
Interimskonsulter är ofta självgående och behöver inte mycket arbetsledning.
En interimkonsult berättar vad kunden behöver höra och inte vad de tror att kunden vill höra - man är objektiv.
Det går oftast fort att få en konsult på plats eller åtminstone få ett besked om när en konsult kan börja.
Vi arbetar i huvudsak som en ledande funktion i produktionskedjan som byggkonsult inom projektledning och produktionsledning.
© 2020 Camelot Projektbyrå AB All Rights Reserved
Vi använder cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig.
Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder cookies. Vad är cookies?